Select Language اس ام اس عاشقانه ارسالی شمابه سایت (سری دوم)
کلبه محبت

 

 تسبیح نیستم اما
نفسم را …به شماره انداخته است
شوق دستهاى تو

فرستنده : Niloofare Abii

 

به کوتاهی لحظات با هم بودن منگر،به وسعت لحظاتی نگاه کن که به یادت هستم..

فرستنده : MOEIN

 

يه بار ديگه بگو آره ، نگو سخته چه دشواره ، به پاي قلب سرد تو ، شدم مجنون و آواره

فرستنده : masoud_1832

 

شرط عشق آن است دلـــت آغــوش بخواهد نــه جســمت . . .

فرستنده : مصطفی

 

چه ناگهانی..
نگاهت را به نگاهم را تعارف کردی...
و...
چه ناگهان عاشقت شدم..

فرستنده : saeed

 

تو نباشی لحظه ها بیهوده است/در پس لبخندهایم گریه است/تو نباشی غم اسیرم میکند/دوریت هر لحظه پیرم میکند.

فرستنده : ماه شب

 

میخواهم عادت کنم به نبودنت. به نخواستنت. به نداشتنت. درست مثل تو که عادت داری هر روز دلم را بشکنی!

فرستنده : mari tanha

 

1زمونه ای شده که اگه برا عشقت کوهم بکنی نمیزارن به پای عاشق بودنت میزارن به پای کنه بودنت...

فرستنده : mari tanha

 

باور کن که نیازی نیست
به یاد کسی که نیست ......
اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد ...........
فراموش می کنم!

فرستنده : ♠ Я Є Ž Д ♠

 

اسمت را نوشتم روي سيگار تا بسوزه ، که وقتي سيگار تموم شد فراموشت کنم . ولي نمي دونستم که هر پک که به سيگار ميزنم اسمت ميره تو نفسم

فرستنده : ♠ Я Є Ž Д ♠

 

"برايم بخند"
برايم كه ميخندي چشمهايت كه هيچ،
آسمان هم زيبا ميشود...

فرستنده :

دوستان منتظرنظرات خوبتون هستم...



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام